driving in a postcard, no one can beat me!! haha! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Stefan Blokker - WaarBenJij.nu driving in a postcard, no one can beat me!! haha! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Stefan Blokker - WaarBenJij.nu

driving in a postcard, no one can beat me!! haha!

Door: stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

24 Januari 2013 | Australië, Fremantle

Ja, waarschijnlijk mijn laatste verhaal. maar niet getreurd, ik kom met vele verhalen terug. Hoe moet ik omschrijven hoe de laatste weken voor mij zijn gelopen? Het is apart, al met al.. was alles zeer geslaagd.

Ik werd opgehaald door een groep duitsers, om de south coast te bezichtigen. rustige mensen allemaal. Guido, Kay en Johannes, de owners van de autos en dan Gisele, Corinna en Natalie. Allereerst bezochten we Wave rock, wat misschien niet echt zeer bijzonder was, maar we kunnen in ieder geval zeggen dat we het gezien hebben. Goed, doorgereden naar het zuiden, waar we in Bremer Bay belandden. Hier begon het allemaal. Zon, Zee en strand.. EN Vis!! Speervissen. Ze noemen het ook wel shoppen in de zee, want je kan je eigen vis uitzoeken.. is iets heel anders dan vissen met een hengel. Goed, ik wilde het proberen, maar mijn duik kunsten zijn niet de allerbeste, dus snorkelde ik er een beetje boven.
Elke avond, of beter gezegd bijna elke avond vis voor avondeten, of lunch. heerlijk genieten.

Na Bremer Bay zijn Johannes en ik naar de stirling ranges gegaan, waar we een flinke berg beklommen. 360 graden uitzicht, was zeker de moeite waard. uitgeteld en wel zijn we vervolgens richting Albany gereden. Door een miscommunicatie, (ofwel backpackers communicatie) Zouden we in eerste instantie elkaar daar weer ontmoetten, maar backpackers zijn geen backpackers als ze niet ergens blijven plakken.. zodoende kwamen we elkaar de volgende dag weer tegen, op 31 december!

NYE hebben we op het strand gevierd, genoeg bier en wijn.. het leukste van alles, omdat we al zo ver heen waren, konden we net aan wachten tot 12 uur, zagen vuurwerk, zwommen in de zee.. en ik dat dat rond een uur of 2 we allemaal stuk half slapend aan tafel zaten!

We zijn een paar dagen in Albany gebleven, om vervolgens richting Denmark en Pemberton te rijden. Pemberton staat bekend om de bomen die je kan beklimmen. dit was op eigen risico, er is bijna geen beveiliging en wanneer je naar beneden valt.. tja dan heb je het niet zo lekker..

vervolgens zijn we als gekken weer terug gereden naar Albany.. dit was om een zeer ingewikkelde reden.. maar het was goed. Johannes moest weer terug naar Perth en.. ooh vergeten te vertellen.. zijn vriendin, Sarah kwam ook de 31 december aan dus waren we met 8 in totaal, nog steeds allemaal germans!!
Goed Johannes en Sarah reden terug en namen alle meiden mee.. Guido, Kay en ik bleven nog een week langer in Albany feesten!!

Daarna terug gereden naar Fremantle. Waar k nog steeds verblijf, voor zeker nog een aantal dagen en dan zullen we wel weer zien waar ik beland! ik slaap op de meest onlogische, maar beste plekken die je je maar verzinnen kan. zo slaap ik op een roofrek, in de buitenlucht, en om eerlijk te zijn is het 1 van mijn favoriete plekken!

Ik hoop dat ik iedereen weer op de hoogte heb kunnen brengen, en Oja er is een film over mijn roadtrip down south op internet te vinden. de link is: http://www.youtube.com/watch?v=DAS-icER5EY&feature=youtu.be

Cheers!!
Stefan

  • 24 Januari 2013 - 11:03

    Zussje:

    Heee Broertje!

    Wat leuk eindelijk weer eens wat van je te gehoord hebben.
    Nog even en dan kom je alweer thuis !!
    Hahaa wat een leuk filmpje hebben jullie gemaakt, was erg leuk om naar te kijken

    Heel veel plezier nog deze laatste weken ! En geniet er nog even van !

    Groetjes je Zussje
    tot gauw !

  • 26 Januari 2013 - 17:01

    Marian:

    Op het laatste moment nog ff een reactie op je reisverslagen van je tante, in een woord geweweldig , machtig om te lezen. Wat kan jij schrijven, zo relaxed. Mooi om te lezen wat je zoal beleefd, je bent een schat aan ervaringen rijker,en je hebt zelfs de krant gehaald, leuke foto trouwens. Ook de filmpjes op you tube GEWELDIG de jongens laten mij ook lezen wat er op staat zodat ik bijblijf.Nu nog een paar weekjes en dan weer lekker thuis.
    Stefan dank je wel voor je reisverslagen en see you at home.
    Groet je Tante

  • 26 Januari 2013 - 23:11

    Johan En Carla:

    Hoi Stefan bijna al weer een jaar weg wat is dat snel gegaan en wat heb je veel meegemaakt.
    Het was elke keer weer prachtig om je ervaringen te lezen en dat filmpje gaf ook een mooie indruk hoor. Zo volgden we je wel al die tijd en we zijn ook heel benieuwd om je straks weer te zien. Het zal misschien wel moeilijk zijn om dat mooie land achter je te laten en weer terug te gaan naar dat kleine drukke en koude Nederland maar wij zijn blij om je weer te zien !
    Een goede reis en tot gauw

  • 25 Maart 2013 - 19:18

    Yvonne Blokker:

    leuk filmpje, vooral leuk om te zien wat jij ziet.
    Ik heb nooit veel gelegenheid om je verslagen te lezen, maar nu heb ik een deel van dit laatate verslag gelezen. Ik weet nu nog steeds niet of je nu naar huis gegaan bent of je nog een jaartje gebleven bent.
    Ik sta trouwens ook op you tube als je wilt zien hoe het mij vergaat, maar het is wel even heel wat anders dan wat jij hebt gedaan, het is ook maar heel even. Teatro Pinelli Sgombero.
    Weer eens bij iets anders ingerold.
    Ik hoop dat je je verslagen nog afrond als je naar huis bent gegaan en verteld hoe het nu met je gaat, nu je thuis bent, want dat zal wel even wennen zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 17 Feb. 2012
Verslag gelezen: 787
Totaal aantal bezoekers 46072

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 12 Maart 2015

Stefan in Asia

21 Februari 2012 - 30 November -0001

Stefan in Australië

Landen bezocht: